lalamanuell

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alva - 26 augusti 2012 08:47

I mondas red jag jojo fast han var mindre en jag trodde men på måndagen vill jag rida junioren  

Av Alva - 18 augusti 2012 09:58

hej jag rider på måndagar och varja gång jag ska rida så ska jag skriva vem jag vill rida 

om ni vill titta på hästarna så gå först in på google sen skriver ni sigtunaridskola och sen trycker ni på sigtuna ridskora sport ferenings klubb sen är ni inne på hemsidan sen holler ni muspilen på hästar och tryck antingen på våra ponnyer eller på våra hästar. 


Och på månda vill jag rida jojo och då letar ni på ponnyer eller på hästar om ni vill titta på jojo och jag kommer fortsätta att skriva vilken häst jag vill rida  


Av Alva - 17 augusti 2012 10:34

hej! nu ska jag berätta lite om mit liv. Jag har en mamma, pappa, hund och 1 bror och 2 halvbrorsor. jag bor i en villa och vi har bott i det här kvarteret endasen jag föddes. I min klass har vi 8 tjejer och 11 killar  


Nu ska jag skriva ett nytt inlägg och om ni ser det här berätta järna för andra att dom ska titta på min blogg  

Av Alva - 17 augusti 2012 10:00

"Min" ponny ser ut så här

.lin fux

.svarta ögon 

.ljusbrun man

.det är ett halvblod

Så har jag beskrivit "min" ponny  

Av Alva - 16 augusti 2012 12:48

hej jag heter Alva och jag är 9 år. jag älskar hästar och jag har en ''egen'' häst som heter Manuell   . jag rider på ett stall som heter helgestabodarna och där har jag en sköthäst som heter Dancer   . Och min bästa kompis heter Moa.

nu vat jag inte vad jag ska skriva längre så nu är det slut    

Av Alva - 16 augusti 2012 12:48

hej jag heter Alva och jag är 9 år. jag älskar hästar och jag har en ''egen'' häst som heter Manuell   . jag rider på ett stall som heter helgestabodarna och där har jag en sköthäst som heter Dancer   . Och min bästa kompis heter Moa.

nu vat jag inte vad jag ska skriva längre så nu är det slut    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min egna häst

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards